Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Mitidieri, Anna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci brněnského fitness centra BeFit, které poskytuje mezinárodní lekce Les Mills. Teoretická část obsahuje důležité pojmy, které slouží jako podklad pro vypracování dalších částí práce. V analytické části práce jsou povedeny analýzy makroprostředí, mikroprostředí, marketingového mixu a on-line marketingové komunikace. Součástí diplomové práce je také marketingový výzkum, který se skládá z kvalitativní a kvantitativní části, které jsou zaměřeny především na webové stránky fitness centra BeFit a na preference on-line komunikačních kanálů. V poslední části práce jsou představeny návrhy, které by pomohly fitness centru BeFit vylepšit on-line marketingovou komunikaci.
On-line marketingová komunikace
Vrátná, Michaela ; Vyroubalová, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci start-upu Stopskate. V teoretické části jsou představeny a vysvětleny základní pojmy spjaté s on-line marketingovou komunikací, které jsou poté využity v analytické části, jež hodnotí současný stav podniku. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou v návrhové části představeny vlastní návrhy pro zlepšení on-line marketingové komunikace start-upu Stopskate.
Návrh on-line marketingové komunikace
Ševčík, Marek ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nové on-line marketingové komunikace pro brněnskou posilovnu Velký Průvan. Na základě teoretických poznatků je vypracována analýza současného stavu, stavu konkurence, ale i mikro a makro prostředí, z nichž vychází návrhová část, která se věnuje zejména PPC reklamě a marketingu na sociálních sítích, jejichž cílem je zlepšení marketingové komunikace posilovny.
On-line marketingová komunikace
Měchurová, Lada ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci obchodní značky Pedro patřící do portfolia společnosti The Candy Plus Sweet Factory, s.r.o. Teoretická část obsahuje definice důležitých pojmů, které poskytují základy pro další kapitoly. V analytické části jsou provedeny analýzy marketingového mixu a komunikačního mixu, ale také analýzy mikroprostředí a makroprostředí v rámci Slovenské republiky. Součástí je také marketingový výzkum, který je proveden pomocí kvalitativního a kvantitativního přístupu. Poslední část se zabývá on-line marketingovou komunikací, prostřednictvím které by obchodní značka expandovala vlastním e-shopem na slovenský B2C trh.
On-line marketing communication
Michalová, Adriána ; Havíř, David (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The master thesis deals with the design of the electronic commerce of the company ĽUDOVO-UMELECKÉ ČIČMANY, Ltd. when expanding to the Czech market in the on-line environment. The thesis is created on the basis of theoretical starting points, where the basic concepts associated with the creation of e-commerce websites, as well as the characteristics of individual sub-analyses, which are subsequently processed in the analytical research part, are processed closer. Based on the summarized results of the individual analyses, a specific proposal for expanding electronic commerce to the Czech market is subsequently created, which will ensure the expansion of the selected company's business activities abroad.
On-line marketingová komunikace
Vybíhal, Tibor ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „On-line marketingová komunikace“ je návrh na zlepšení on-line marketingové komunikace vybrané společnosti podnikající v informačních technologiích. V části literární východiska jsou vymezeny nejdůležitější pojmy a metody. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, dále je analyzováno makroprostředí, mikroprostředí, marketingový a komunikační mix vybraného podniku a následně je prováděno dotazníkové šetření. Na základě získaných poznatků jsou závěrem vypracovány konkrétní vlastní návrhy pro zlepšení on-line marketingové komunikace vybrané společnosti.
On-line marketingová komunikace
Vrátná, Michaela ; Vyroubalová, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci start-upu Stopskate. V teoretické části jsou představeny a vysvětleny základní pojmy spjaté s on-line marketingovou komunikací, které jsou poté využity v analytické části, jež hodnotí současný stav podniku. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou v návrhové části představeny vlastní návrhy pro zlepšení on-line marketingové komunikace start-upu Stopskate.
On-line marketingová komunikace
Mitidieri, Anna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci brněnského fitness centra BeFit, které poskytuje mezinárodní lekce Les Mills. Teoretická část obsahuje důležité pojmy, které slouží jako podklad pro vypracování dalších částí práce. V analytické části práce jsou povedeny analýzy makroprostředí, mikroprostředí, marketingového mixu a on-line marketingové komunikace. Součástí diplomové práce je také marketingový výzkum, který se skládá z kvalitativní a kvantitativní části, které jsou zaměřeny především na webové stránky fitness centra BeFit a na preference on-line komunikačních kanálů. V poslední části práce jsou představeny návrhy, které by pomohly fitness centru BeFit vylepšit on-line marketingovou komunikaci.
Návrh on-line marketingové komunikace
Ševčík, Marek ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nové on-line marketingové komunikace pro brněnskou posilovnu Velký Průvan. Na základě teoretických poznatků je vypracována analýza současného stavu, stavu konkurence, ale i mikro a makro prostředí, z nichž vychází návrhová část, která se věnuje zejména PPC reklamě a marketingu na sociálních sítích, jejichž cílem je zlepšení marketingové komunikace posilovny.
On-line marketingová komunikace
Měchurová, Lada ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci obchodní značky Pedro patřící do portfolia společnosti The Candy Plus Sweet Factory, s.r.o. Teoretická část obsahuje definice důležitých pojmů, které poskytují základy pro další kapitoly. V analytické části jsou provedeny analýzy marketingového mixu a komunikačního mixu, ale také analýzy mikroprostředí a makroprostředí v rámci Slovenské republiky. Součástí je také marketingový výzkum, který je proveden pomocí kvalitativního a kvantitativního přístupu. Poslední část se zabývá on-line marketingovou komunikací, prostřednictvím které by obchodní značka expandovala vlastním e-shopem na slovenský B2C trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.